Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Az első nagyon közös süti

2010.11.07. 10:50 - hangaagi

A fiam imád sütni-főzni. Nem tudom, hogy ehhez van-e köze annak, hogy a zsebkendőnyi pici lakásban kettecskén voltunk, és kitettem a konyhakredencre a babaülésében, amikor főztem, miközben "stálosat" játszottunk, mondtam neki, mikor mit csinálok és miért. Így egész szépen csendben is maradt akkor. Na de most már kenyeret gyúr, elkezdett krumplit is pucolni, és kedvenc műsora Sandro, az olasz. Amikor rákérdeztem, hogy ez milyen mese, "anya ezt a kérdést ugye nem gondoltad komolyan???" nézéssel közölte, hogy Sandro főz. A paprika tévén.

Hát, az én gasztro fiam tavaly készítette az első karácsonyi kekszét a segítségemmel. Narancsos-csokis kekszet szemeltem ki magunknak itt. Mivel éppen egy rajzverseny után voltunk, amire kapott egy mini karácsonyfa alakú szaggatót, egyértelmű volt, hogy milyen formája lesz a sütikéknek.

A családnak nagyon ízlett, így szerintem idén is megpróbálkozunk vele.

Karácsonyi hangulatnak meg íme pár újabb dísz (újabb színekben, variációkban), illetve az általam összeszerkeszett digitális scrapbook ajándékkártyák.

Amikből szintén lehet rendelni (agnes.hanga-kukac- gmail.com)!

 

 

>

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr942430006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása