Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Ujjbáb és zsírkréta kukac

2011.02.02. 14:34 - hangaagi

Címkék: kreatív játék állat zsírkréta újrahasznosított recycled ujjbáb zsírkrétakukac made of love

Ez az első igazán komoly, színekben is realista ujjbáb-készítésem. Jövendőbeli gazdája 18 hónapos, így most erre külön figyeltem. Mondanom sem kell, hogy elsőre a kismalac és a gonosz vigyor-farkas születtek meg, biztosan azért, mert egy hónap, és itt a mese ideje. 

A zsírkréta kukac pedig életem első kukaca. Látni láttam már másnál, tetszeni tetszett, csinálni eddig nem csináltam. Úgyhogy most kiéltem magam teljesen, virágok, tavaszi színek, ebben a mocsadék időben nagyon szükségem van rá. Hozzáteszem, részemről ez most szerelem lett. 

Remélem, hogy tetszik majd a Pöttynek és az anyukájának :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr42633470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása