Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Némi recept, balogkatis majdnemkész és persze TÉLŰZÉS!

2011.03.01. 20:50 - hangaagi

Címkék: kreatív gasztro szeged tél újrahasznosított recycled télűzés

A mi részünkről megtettük amit csak lehetett. Kolos kerepelt, skandálta, hogy "jöjjön a tavasz, menjen a tél", elkísértük a télbanyát utolsó útjára, énekeltük, hogy haj, kisze haj, kivisszük a betegséget, behozzuk az egészséget, haj, kisze, haj.

Most még úgy néz ki, hogy beelerőlteti magát a márciusba ez a fene tél az összes maradék havával, de én azért bizakodó vagyok.

Balogh Kati mostanság németül próbál beszélni, ezért készítettem neki egy már majdnem kész írószertartót, amiről még hiányoznak a német vonatkozások, de gyakorlatilag tényleg 98%-os a készültség. Az ich bin Kata kitűző beleülhet a csónakba, illetve a tengerbe is tűzhető, ha már möchte schwimmen.

Azonkívül a sült csirke receptje az alábbi volt vasárnap:

4 felső csirkecombot befűszereztem szárított vöröshagymával, szárított fokhagymával, borssal, sóval, némi maggis (azt hiszem) ételvarázzsal, majd olivaolajos kerámiatálban kisütöttem, a végén sajtot reszeltem rá.Tálalni zöldséges, sáfrányos rizzsel kellett ebben a nagy napfény-hiányban...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr152702437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása