Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Szinte kész

2011.03.26. 17:44 - hangaagi

Címkék: kreatív játék újrahasznosított recycled

 Már csak a figurák(+gomba), tényleg, meg a vállpántok. csinos kis pénztárcaszerű az egész, ahogy összehajtottam, így azonnal tudtam is, hogyan lehet majd hozni-vinni. Gombokat kapott, egy régi ingemről, amit nagyon szerettem. Szóval így gombolható lett, mint egy palacsinta, úgy hajtható. Az elejére fotóztam most egy rózsaszín 3D virág kitűzőt, amit a másik oldalra szántam, de most mégis előre tört. 

Nagyon Larionos :)

Remélem a kis Pöti is élvezni fogja az elvarázsolódást, én imádom csinálni! 

>

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr912773680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása