Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Az új ruhásszekrény

2011.07.09. 11:40 - hangaagi

Címkék: kreatív bútor otthon dekoráció bútor felújítás

 Meguntam, hogy nincsen normális ruhásszekrényem. Pontosabban lehetett volna pakolnom a gardróbban egy 160 centi magasan kezdődő, kb. 50 centi mély polcra. Sőt, kettőre is. Mit ne mondjak, áldatlan állapot volt két évig. És akkor megláttam azt az öntapadós tapétát, ami szerelem lett első látásra. Meg itt volt ez az ocsmány, ámde olcsó, és nem utolsó sorban már meglévő 'börtön'szekrény. 

Úgyhogy megvettem az öntapadós tapétából 499 Ft/m áron 5 métert, illetve dekorgumi lapból 8-at (99 Ft/db), valamint 199 forintért kétoldalú ragasztószalagot. (A fogantyút nem fúrták, hanem ragasztották, festésre vár...)

Hát íme az eredmény. (Az egész művelet egyébként másfél óra volt, mert tökörésztem, hogy ne legyen annyira hólyagos - ami meg az lett, azt még lyukasztgattam, simítgattam.)

A kedvem meg ilyen lett tőle: 

 

 

>

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr503052466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása