Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Padlizsános sáfrányos csirkefalatos tésztasaláta

2011.08.30. 21:15 - hangaagi

Címkék: kreatív csirke gasztro otthon padlizsán

 Olvastam egy sima padlizsános tésztasaláta receptet valahol, és nem is én lennék, ha nem csavartam volna egyet rajta. Egy kis padlizsánt felkockáztam, megsóztam, megborsoztam és hagytam egy tálban pihenni, amíg megsütöttem a csirkefalatokat. A húst fokhagymás, hagymás (szárított hagyma), sós, borsos, sáfrányos fűszerezéssel sütöttem le minimális oliva olajon. Ahogy ez készen lett, egy pohár tejet felforraltam, belereszeltem kb. 20 deka sajtot, sóztam, borsoztam, fokhagymáztam, utána pedig szerecsendiót reszeltem bele (miután már felforrt, hogy intenzív maradjon az íze). 

A serpenyőt visszatettem a tűzre, a padlizsán levét kifacsartam, majd egy pici olivára tettem, egészen barnára pirítottam. Kifőztem némi fodros kockatésztát, az összes hozzávalót beraktam dédnagyanyám nagy, mázas fémlábasába, majd miután összeráztam, petrezselymet vágtam rá. 

A képek nem túl jók, mert vacsira készült. Ja, és ha már itt tartunk, Nagy Zita, te mit adnál egy ilyen fogáshoz borilag? :)

 

 

>

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr203191566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása