Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Adventi naptár fiúknak

2011.11.22. 16:06 - hangaagi

Címkék: kreatív advent diy fiú adventi naptár

 Szerencsém van a fiammal: csak ritkán eszik csokoládét, akkor is minőségit általában. Mivel az édességért nincsen annyira oda, a különböző mütyűrökért, meg a legóért annál inkább, ezért idén LEGO adventi naptárt készítettem neki. Na jó, nem csak legó van benne, hanem van mini számkártya pakli angolul, van 2-3 mese dvd, amiket karácsony előtti napokra időzítettem. Az ajándékokat kb. 2-3 hónapja gyűjtöm, és szerencsémre találtam egy legó-kimérést, ahol darabokat lehet venni dekára, így pl. egy csomó űrhajó szárnyat, kereket, ablakokat, ajtókat, kukát, pókokat és hasonló 'különlegességet' fog kapni. A kivitelezés roppant egyszerű, és számomra kedves: sima papírzacskókra piros és zöld tintával különböző karácsonyi/téli pecséteket nyomtam, majd a gyerekszobában kifeszített zsinórra csipeszeltem. 

A fényképekért bocsánat, de nap közben elfelejtettem kattintani, így maradt az esti hangulat.

 

>

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr423403726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása