Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Katalinka

2012.07.07. 11:24 - hangaagi

Címkék: kreatív játék egyszerűen porszívó játéktartó újrahasznosított recycled

Eljött hát ennek is az ideje: a porszívó kiszívta a lelkét. Úgyhogy megvalósítottam azt, amire már nagyon régen vártam: játéktartó lett belőle Borkának. A nagyon nehéz tutorial szokás szerint, hamarosan a csináldmeg-en.

A katicákhoz egyébként mindig különleges kapcsolat fűzött, a gyűlölt bölcsiben ez volt a jelem, aztán a nagyonjó óvodában is, anyám néha katicának öltöztetett farsangkor, és igen, emlékszem, amikor a Balatonból mentettem a Balaton környéki populációt, a fejem tetején fuvarozva ki minél többet a vízből. A szerelem tehát minimum másfél éves koromtól datálódik és úgy néz ki, hogy most már megmarad amíg én vagyok. 

Remélem Borkának tetszeni fog! 

P1020341.jpg

P1020342.jpg

P1020344.jpg

>

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr734634426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása