Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Kapros-túrós lepény

2012.08.12. 19:18 - hangaagi

Címkék: gasztro túró lepény kapor kapros lepény kapros-túrós

Enci barátnőm csinált először ilyet nekem. Lehet, nem is nekem, de gyakorlatilag a tepsi negyedével eltüntettem. Ez volt az a pont, amikor kijelentettem először életemben: imádom a kaprot. 

Ma próbáltam megcsinálni én is (nem tudtam kihagyni, mert tegnap a piacon friss, zsenge kapor kacsintgatott rám egy idős mamikától). Hááát, ízre az, formára nem, mivel nem volt teljesen pontos receptem. Enikőé réteges, gyönyörűen 'lapozva' ehető. Valószínű az enyém azért is lett ilyen, mert túl sok túrót raktam bele. Hiába gyúrtam, hajtogattam, pihentettem át négyszer... Azért nekigyürkőzök még, ha ilyen szerencsém lesz, hogy zsenge kaprot találok.

201208125943.jpg201208125944.jpg201208125946.jpg

P1020671.jpg

>

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr844708702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása