Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Újra Menő manó

2010.07.02. 10:07 - hangaagi

Biztosan túl fiatal vagyok még sokak szerint, de kedvenc gyerekkori emlékeim közé tartozik a mamánál való tévézés. Péntek este érkeztem hozzájuk, bekapcsoltuk a fekete-fehér oriont, elkezdte a mama készíteni a vacsorát és hopp, vacsi közepén egyszer csak életre kelt a tévé. Telenként még a tacsit is beengedtük estére, így ő is odavackolt a tévé elé, kiugatta magát a Derrik-en, az utána következő műsoron meg már bealudt. Az én legkedvencebbem a Menő Manó volt, amiből csak egy részt adtak, azt is ritkán, este 8 után, az esti film előtt.

Amikor a fiam 4 éves lett, én is előszedtem a Menő manót, igaz, már neten (La linea néven fut). Láttam, hogy ez az apróságnak is bejön, ugyanúgy élvezi mint anno én, úgyhogy megleptem két Menő Manó-Kolos pólóval, aminek a mintáját most már a vasalódeszkánk is hűen őrzi.

 

>

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr52179354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása