Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Megboldogult Skyeurope-pal voltunk először Barcelonában

2010.10.10. 10:01 - hangaagi

Az aláfestő zene itthoni, a kép, ahogy megyünk haza.

Ezt egy kicsit most gyorsan felvázolom.

Ott éltem, a pálmák alatt, igen, aztán hazajöttem, biztosan azért, mert volt itthon is feladatom. De utána rémálmok kísértettek, visszamentem, nem találtam a megszokott utcákat, sőt, semmit, egy teljesen új metropolisz állt előttem, amit a mai napig le tudnék festeni, annyira megragadt bennem, én pedig csurom vizesen ébredtem: szeretett második hazám helyett idegen földön jártam. Teltek az évek, lassan ködbe vesző mítosz lett az ott töltött idő, én pedig egyre többször álmodtam rémet, aminek hű társa volt a rettegés (szó szerint), hogy nem tudok visszamenni. Aztán a férjemmel összekavarodtunk, és az első igazán komoly dolog az volt, amikor elvitt Barcelonába egy 4 napos röpke kirándulásra. Újra otthon, a nyelv nem felejtődött, jé, minden a helyén van, a kisbolt, ahol néha lehet tejfölt is kapni, jééé, vannak új citromos pudingok, és a tenger, a gyönyörű üveg-kövek, minden ott van, és én örültem. De nagyon.

Nem hiába kötöttünk fogadalmat a La Catedralban. Mert ez így volt kerek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr252353232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása