Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Farsang 2012, avagy a róka és a farkas

2012.02.13. 10:11 - hangaagi

Címkék: kreatív farsang farkas róka jelmez

 A fiam ebben az évben mintha nem is az én vérem lett volna. Arra a kérdésre, hogy mi szeretne lenni farsangkor, az alábbi változatokat sorolta fel:

- katona

- vadász

- pókember

Hát, egyiknek sem örültem, éppen ezért volt szerencsés, amikor Ákos barátját is megkérdeztem, hogy mi akar lenni, egyből rávágta, hogy farkas. Mire az én Kolosomban is feltámadt a 'kalandvágy' és gyorsan korrigálta az előbbi három lehetőséget egy RÓKA bekiáltással. 

Én meg gyorsan nekiálltam álarcot csinálni filcből, gatyagumiból. Mivel nem volt itthon narancssárga és szürke cérnám, csak vajszínű, meg barna, ezért ezek használatát kiemeltem. 

A farkuk egyébként egy-egy általam, vékony fonalból kötött narancssárga és szürke sál, amit gumival rögzítek a derekukra majd, így kevésbé lesz zavaró, illetve a sálat még utána is lehet majd használni. 

A kezükre kapnak a mai napon egy-egy karmos mancsot, amit szintén gumival lehet majd rögzíteni, majdnem úgy, mint a menyasszonyok kesztyűjét. 

A teljes alakos képeket majd hétvégén tudom felpakolni, mert pénteken lesz a nagy nap, amikor az elválaszthatatlan páros debütál az idei összetartozó jelmezzel (tavaly ugye kalóz és papagája voltak). 

Addig is pár fénykép, és egy elmaradhatatlan mese (ja, Ákos közben rájött, hogy a róka a ravaszabb, ment is a harc, hogy cseréljenek, persze Kolos hülye lett volna átadni ezt a szerepet, a végén 'a farkas erősebb' jelmondattal tudtuk meggyőzni a kölyköt). 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr454100124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása