Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

LANGÓ JÁTÉK

2010.09.08. 08:00 - hangaagi

Langó játékot hirdetek, mert most, így nyár vége, ősz elején, igazán sok lepte el a lakást, mintegy emlékül a téli időkre kedvenc évszakomtól - hátha másnak is napfényt meg jókedvet hoz a szürke, tocsogós időkben.

A játék menete a következő:

- Meg kell osztani facebook-on

- Hanga Ági játszóházához kell csatlakozni facebook-on (ha valaki a meghívásoddal csatlakozik, akkor azt kérlek jelezd e-mailben, mert még egyszer bekerül a neved a kalapba a sorsolásnál)

- Ehhez a bejegyzéshez kell egy hozzászólást beírni

Íme hát a Langók, a nyertes közülük kap majd egyet (színben, mintában egyéni kéréseket szívesen teljesítek).

A játék szeptember 14-éig tart, sorsolás szeptember 15-én!

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr972261406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ibbancs 2010.08.31. 13:42:49

Csatlakoztam, megosztottam, hozzászóltam. Kérem a Langómat! ;-)

*Zolii* 2010.09.05. 10:41:13

Megosztottam, csatlakoztam.
süti beállítások módosítása