Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Jelentem sikerült! - és újabb dobozok

2010.12.15. 13:32 - hangaagi

 Hát, ez egy kettő az egyben poszt lesz, mert tegnap a fiam óvodájában csináltam délután mini karácsonyi vásárt, a bevétel negyedét a fiam csoportjának szánván nekiestem a nekiesendőknek, így dogozok, ajakbalzsamok, kitűzők és még egy csomó minden elhagyta a kezemet, mire délután 3-ra betoppantunk a gyermekkel. 

Az ajakbalzsam receptje tökéletesen működik, illóolajat raktam bele, méghozzá adventit, ami szerintem csodafinom, a zuram szerint meg nagyon nem, de ugye ő utálja a fahéjat, így a véleménye nem releváns szerintem. 

A dobozokból a hóemberes mozgószemes után csináltam kutyasétáltatós répavöröshajú kisfiúst, meg madarakat etető lilacsíkos harisnyás kislánykát, illetve a kedvencem a szárnyas magvadászok voltak megint, akik egy halom magon osztozkodtak páran. 

Persze a dobozok közül pont ezek találtak gazdára az első hullámban a hazamenők között :)

Íme a beszámoló képekben, a többit pedig a holnapi posztban találjátok:) 

FIGYELEM, MÁR CSAK 9 NAP SZENT ESTÉIG! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr592517434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása