Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Filmek, amik várnak rám

2010.12.18. 12:14 - hangaagi

Karácsony tájékán az alábbi filmek várnak rám, egyesek már régi visszatérő vendégei az ünnepeknek.

A jól beváltak:

Nr.1. - Büszkeség és balítélet - BBC adaptáció, 6 részes minisorozat természetesen a szívtipró Colin Firth-szel, aki immáron 13-14 éve kíséri a karácsonyaimat és omlok érte. Hiába na, időtlen ez a dolog :) A könyv humora jobban kijön azok számára, akik inkább vizuális típusok.

Nr.2. - Isten nagy, én kicsi vagyok - mert emberi és menthetetlenül romantikus, és egyszer legalább meg kell nézni egy életben.

Nr.3. - Veszedelmes viszonyok - mert a nagy klasszikusokra ilyenkor van csak igazán idő, és hát John Malkovich, nos, mondjuk úgy, nem rugdosnám ki az ágyamból...

Nr. 4. - Monsieur Ibrahim és a Korán virágai - mert benne van a mindenség

Nr. 5. Igazából szerelem - Mert kellően csöpögős, és karácsonyi, és évente egyszer szerintem jó a léleknek :)

Az új filmek közül az Eat Pray Love-ot hagytam meg karácsonyra, hátha :)

Mi lesz a tévében, ami szerintem érdemes egy pár órára az életünkből?

December 24-én

Gyerekekkel az M1-en 10:30-ra időzített Tündér Lala kötelező elem :)

Miközben rottyan az ebéd, rápillanthatunk a Viasat3-on a Római vakációra 10:50től.

A Diótörő ilyenkor igazi színházi csemege, és most az M1 tűzte műsorára 17:35-től az előadást.

Aztán az este igazából nekem hat részre szakadós volna, mert a Nanny McPhee-t a kritikusok dícsérték, így megnézném én is, mennyire is jó benne Emma Thompson (tv2, 21:10)...

De csábít az M1 is egy jó kis "drámával": Egy karácsony együtt...20 órától.

Sütő AndrásAdvent a Hargitán darabja mindig megtalál. Kötelező elem, hat felkiáltójellel. Akár az előbbi felsorolásba is betehettem volna, de sajnos nincsen meg otthon, csak könyvben. Most az M2 tesz vele jót a léleknek. Sinkovits Imre, Agárdy Gábor, Götz Anna, Rubold Ödön, és Kubik Anna varázsolnak a színházi előadásban. (M2, 20:30)

A már fent is említett Igazából szerelmet a Viasat 3 tűzte műsorra 21:30tól.(dec. 25.én megismétlik délután fél4-től)

December 25-e általában a rokonok látogatásának ideje családilag, így a televíziók sem erőltették meg nagyon magukat, de az alábbiakat nyugodt szívvel ajánlom:

M1., 17.45 Megálmodtalak- régi (fekete-fehér) magyar romantikus film Muráti Lilivel, Bilicsi Tivadarral a főszerepekben

M2., 23:50 Páratlan ritmusok- riportfilm az egyik legtehetségesebb magyar dobvirtuózról, Borlai Gergőről

Rtl Klub 23:35 . Eszter hagyatéka - ezt a filmet nem hiszem, hogy be kell mutatni :)

Érdekes lehet még az m2 délutáni műsorában a Zene az életem dokumentumfilm sorozat, melynek két részét is bemutatják egymás után közvetlen, 16 órától.

December 26.

Az utolsó szabad nap az újabb munkás napok előtt :)

Korán kelő gyerekeknek az m2 8:10kor kezdődő Rejtélyek Tesz-vesz városban mesefilmet ajánlom, a fiamnak is nagy kedvence!

Újabb ff magyar film az m1-en 17:10kor, A varieté csillagai Jávor Pállal, Páger Antallal!

Az m2 esti meséjében Frakk a macskák réme karácsonyi része, amit én még nem láttam - ez nagy szó... (19:45)

Este sok klasszikust rángatnak elő a csatornák (Pelikán ügyirat, Micsoda nő, A Kilimandzsáró hava), én mégis egy kis romantikus francia dráma mellett teszem le a voksot: m2, 23:55 - Tétova tangó

 

 

 

 

 

 

 

 

 

>

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr902523716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása