Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Karkötő meg kincstartó maradékokból

2011.01.14. 10:41 - hangaagi

A konzervdobozokat mániákusan gyűjtöm. Elmosom és elrakom. Hogy majd az jó lesz valamire, pl. zsírkrétához, vagy ceruzákhoz. Aztán mindig belegondolok, hogy a gyerekek milyen jól el tudják vele vágni a kezüket, így csak gyűltek és gyűltek - EDDIG.

Ugyanis most egy pár konzervdobozvédőt csináltam. A kedvencem a narancs-barna lett, ami varrott aljú, de lecserélhető, ha valaki kiügyeskedi belőle a dobozt (a belsejének az alja teljesen szabadon van). Ezzel kvázi mindig hangulatra és évszakra alakítható. A múlt héten vettem a leveles szalagot, mondván, hogy ez nekem kell. Akkor még nem tudtam, hogy mire.
És ahogy megszületett a KDV (konzervdoboz-védő), azt mondtam: ilyen karkötőt simán viselnék. Úgyhogy megalkottam hozzá a karkötőt is. Ezeket a mintapéldányokat nem adom el, mert túlságosan kötődök hozzájuk, tetszenek, lélek-enyémek, de szívesen csinálok bárkinek akár karkötőt, akár KDV-t. A részletekért írjatok mailt!

(Van egy olyan érzésem, hogy hamarosan kitűző is kerekedik ebből...)


A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr772582889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása