Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Csodafinom körte

2010.09.29. 11:23 - hangaagi

Nem, még nem csináltam meg a képeket az első lapbookról, melynek témája T, mint tenger, ugyanis este korán kidőltem. Előtte viszont még csináltam egy kötelező kört, valami süti, gyorsan.

Egyeseknek biztosan túl mű, vagy túlontúl egyszerű, viszont nekem utóbbi tulajdonsága miatt előnyös: este 6 körül már nem szeretek gyúrni, dagasztani, vagy akár csak 20 percet összeállítással szöszmötölni, így előkerült a fagyasztóból a leveles tészta. Volt otthon 4 körtém is, házi, bio, hála az egyik drága ismerősömnek, valamint némi nádcukor (évi egy dobozzal használok el, dobja rám az első követ, aki szerint ez az 500 forint körüli beruházás/év luxus).

A körtét felvágtam és a sütőpapíron heverő tésztára raktam. Sütöttem amíg barna nem lett, akkor leszórtam a cukorral.

Szerintem csodafinom.

 


 

>

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr982331848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása