Északi

2010.10.21. 09:53 - hangaagi

Sosem voltam északimádó. Szépek a hófödte hegyek - képről. Jó is a hűvös hó - bentről. Mert én déli lelkületű vagyok, hangos, pörlekedő, vagy kacagó, gesztikuláló, áradó. Lehet kitérni, vagy elmenni, a lehetősége mindenkinek adott.

Mégsem tudtam elmenni ezek mellett a tüzes északi zenék mellett.... a Magical orchestrát ráadásul még élőben is hallgathattam pár éve.

Kéremszépen, ez nem hűvös, meg hideg, tessék felfedezni a jégben rejlő tüzet.

Így őszi napsütésben most ilyen hangulatom van, és ezek jutottak eszembe.

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr582387911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása