Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Kata és a dobozok

2010.11.19. 08:15 - hangaagi

 Kata 4 kincsesdobozt kért tőlem. Illetve azt mondta, hogy ő imádja a kitűzőimet, DE a barátnőiben nem biztos, úgyhogy találjak ki mást. Négy lánynak meg nem tudtam más egyedi, de mégis egyen ajándékot kitalálni mást, csak a kincsesdobozkákat. 

Az egyik lány a fekete-piros kombót szereti, így kap Chat Noir-t.

A másik a kék-lila párosítást, így tengert kap (nem akartam "belelilítani", ezért a sima kék-arany felállás). 

A harmadik lány a zöld-narancsot szereti együtt, ezért a papír barnáját meghagytam és gyöngyházfényű zöld színű lakkal festettem át, ami a festék megszáradása előtt a kezem hőjétől kicsit ezüstös színezetet kapott. 

A negyedik lány a barna-okker-narancs vonalon mozgott, amit nem akartam egy sima őszi faleveles motívummal elütni, így a decoupage-tündér előbújt belőlem, előkerestem egy régi, erre az alkalomra tartogatott papírzsepit, és lőn szépia színvilágú háromangyalos doboz. 

Remélem, hogy az ajándékozottaknak is ugyan úgy fog tetszeni, mint nekem (nagy kedvencem a Chat Noir, tutira nem utoljára csináltam most!). 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr862457039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása