Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Ökosampon- a harmadik tesztnap

2011.01.07. 20:35 - hangaagi

05-én reggel írtam a mosódiós, almaecetes hajmosásomról, ami harmadik tesztnapjához érkezett. Bejelenthetem: a fejbőröm sokkal jobb állapotban van, mint eddig bármilyen sampontól, szappantól. Konkrétan nem viszketett egyszer sem a 3 teljes nap alatt, ami nagy szó. Az meg szintén nagy szó, hogy csak a mai estére láttam indokoltnak a hajmosást, azaz 3 teljes napot kibírt nagyonzsírosodás nélkül a hajam. Ez extranagyszó, főleg ebben a sapkás időszakban. 

Tehát, aki ilyen gondokkal küzd, mint én (gyorsan zsírosodó haj, bőrirritáció sampontól), azoknak bátran ajánlom az ökosampont. Meg azoknak is, akik "csak" védeni szeretnék a környezetet. A kép innen van.

>

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr392568306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása