Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Tavaszi vitamin bomba (saláta)

2011.02.19. 08:29 - hangaagi

Címkék: kreatív tavasz saláta gasztro

És megint perverz a recept, ahogy már megszokhattátok tőlem, most annyi mentségem van, hogy nem is én találtam ki, hanem egy olaszországi ismerősöm csinálta meg először nekem. Pár évig kimaradt, mert nem tudom miért, csak úgy. De a héten nagyon rákattantam a narancsra, a zöldségesnél meg icipici, vékony, zsenge tavaszi hagymát láttam, amiből két csokorral egyből megkaparintottam.

A hagymát fel kell karikázni, só, frissen őrölt bors, olivaolaj, majd a narancsot gerezdenként rá kell kockázni. Nem árt neki, ha áll egy fél órát, de már frissen is mennyei.

 

>

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr452672049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása