Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Szerencse

2010.09.08. 08:49 - hangaagi

Nemrég talált rám egy újságíró, akinek mesélni kellett egy keveset a mostani koromhoz kapcsolódó dolgokról, belefoglalva a karriert, etc.

Valahogy a végére a szokásos mondatomhoz keveredtem, amit egyre jobban igaznak tartok:

Alapvetően szerencsésnek tartom magam, de ezért a szerencséért nagyon megdolgozom.

Szóval a szerencséhez fűződő viszonyom göröngyöktől nem mentes, de valljuk be, sima tombolán életemben először szülés előtt 3 hónappal nyertem - taxiutalványt, rötyögtem is, hogy ez pont jó lesz a kórházba vonulásra. És lőn. Bár ebbe némi csavar is volt, de ez már tipikusan "hangás" fordulat, úgyhogy fátylat rá.

Nyereményjátékokon ritkán játszom, sőt! A férjem szapul, hogy legalább heti egyszer lottózzak, amit én évente legalább 35 héten felejtek el. Ritka az is, hogy tesztelőnek, meg give awayekre jelentkezzek, de próba cseresznye, megteszem. Ritka, hogy rám vesse Fortuna a szemét ilyen esetekben, amit nem sérelmezek, lásd a fenti mondatot. Én is csatlakoztam a give away akciósokhoz, lásd lentebbi posztot, mert hálásnak kell lennem, hiszen ezen a nyáron a következők történtek velem:

Hippsy-t tesztelhettem (július)

Kaptam egy fotópályázaton egy ilyen biciklit (Gepida reptile 50, narancs vagy kék szín, válaszhattam). (augusztus)

És most itt a szeptember, és egy pénteki potyaajándékot (remény botmedál) nyertem PANYIZSUZSINÁL!

Egyszóval készüljön mindenki, mert ezt nagyon meg kell ám hálálnom a sorsnak, és elképzelhető, hogy szeptember 15-étől (Langó játék) akár 8-10 naponta give away-jel jelentkezem.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr672279609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása