Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Készül az első lapbook

2010.09.28. 11:51 - hangaagi

Doris lapbook-jai keltették fel a figyelmemet erre a műfajra, amit rögtön a magaménak éreztem. Mindig is szerettem tematikusan tanítani, körbejárni egy-egy témát kicsit szerteágazóan. Amikor először vittük Kolos fiamat magunkkal nyaralni, akkor is ilyesmiken törtem a fejemet, de most megint utazás előtt állunk, nagy a hév, Doris dobott egyet a lelkesedésen, azaz tegnap elkészült a T, azaz TENGER lapbook 70%-a. Vannak benne memóriajátékos feladatok, labirintus, a halak felépítése, hajók, kalózok, tengeri élőlények, a tápláléklánc, kisokos, csapadék körforgás, T-betűkereső, szóval remélem minden, ami egy lassan 5 éves gyereknek csupa kalandos, és kincses és varázslatos.

Tengeri csillagokkal lehet benne számolni, ma csinálom a kalózok kincsét képező alufólia pénzeket, meg még hátra van a dominó és a memória kártya, de lelkes vagyok. A hétvégén vagy kicsit előbb fel is fedezzük.

Képeket fogok készíteni, csak tegnap a lámpafénynél már nem lett volna jó, ma meg még nem jutottam el addig.

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr212329244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása