Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

Brownies

2012.03.04. 19:13 - hangaagi

Címkék: recept sütemény egyszerű brownie

Ma kaptam egy végre tuti receptet, meg is csináltam, és isteni lett. A fotó meg kriminális... De higgyétek el, MENNYEI az íze, MENNYEI...

recept:

10 deka étcsoki

10 deka vaj

Ezeket összeolvasztom gőz felett

2 tojás

5 evőkanál kristálycukor

Ezeket habosra keverem robotgéppel

3 evőkanál kakaópor (nem cukrozott!)

egy csipet só

egy fél kávéskanál sütőpor

egy evőkanálnyi vanília aroma

2 evőkanál liszt

Ezt mind belekeverem a tojásos masszába

Aztán a két masszát összeöntöm, és jól elkeverem. Két tekerésnyi chili dukált bele, majd ismét keverés, kavarás. 

Bemelegített sütőbe, KIS méretű, sütőpapírral bélelt tepsibe tettem 20 percig. Se többet, se kevesebbet. Teljesen kihűlt, vágtam, fotóztam, ettem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr114288715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása