Christmas ornaments

http://hangaagi.blog.hu/2010/11/05/karacsonyfadiszek_valogass_kedvedre

A rusztikus március 15.

2011.03.16. 08:39 - hangaagi

Címkék: kreatív gasztro hús grill

Tegnap igazán rusztik március 15-ét csaptunk az urammal. Emlegettem Mammkát, mert találkoztunk igazi őszapóval és őszanyóval (az őszapó tojóját is őszapónak hívják???), kb. egy méteres közelségben voltak. Némi izomlázat megkockáztatva kb. 200 nm-ert levéltelenítettem, némileg gallytalanítottam, felgereblyéztem, majd a 20 zsáknyi ökohulladékot az arra kijelölt helyre szállítottam az új kesztyűimmel. Amik rózsaszín virágosak.

Aztán rusztikus téglákon rusztikus grillt rendeztünk és igazán rusztikus étel kerekedett ki belőle. A saláta hiányzott hozzá, de így is nagyon ott volt!

 

 

 

 

Itthon már tévé előtt készült a zsírkrétakukac, ami lányos mintázatot kapott :)

GAZDÁJÁT KERESI! :)

Az M2-nek külön köszönet a tegnapi János vitézért, majd a Filmmúzeumnak az Egri csillagokért, amit Kolos most látott először.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hangaagi.blog.hu/api/trackback/id/tr422743461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása